fredag 23. april 2010

Utfordring # 6 hos Scrappekammeret

Utfordring # 6 hos Scrappekammeret er Kammerpikenes skisse, som jeg har tolket på dette viset...
Man kunne velge enten kort eller LO, det ble LO på meg...
Har valgt et bilde av mine 2 små. Godt å se at de er glad i hverandre, selv om de kan krangle så busta fyker...
Svirlene som går ut fra blomstene har jeg laget på fri fantasi...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Grønn Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design, Kaiser Craft og Cosmo Cricket
- Swirlperler fra Prima
- Dekorblomst fra Nille
- Blomster fra Prima
- Halvperler fra Kort&Godt
- Stickers fra American Craft
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ flott LO! Nydelig løsning av skissen! Deilig og se en LO til skissen!:)
Takk for at du deltar!

Yvonne sa...

Herlig LO og så koselig bilde av barna dine. Diger fargene du har brukt og.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Guro sa...

Nydelig LO, herlig oppsett og fine farger du har brukt her.
Kjenner meg igjen i det du sier om kranglende unger, disse "vennskapsbildene" er mye verdt:-)
Søskenkjærlighet er kompleks.

Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

Anette sa...

Superherlig LO du har laget!! Nydelige unger! Og jeg likte de hjemmelagede swirlene veldig godt ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret ;)
Klem, Anette