mandag 15. mars 2010

Skissedilla # 51

Ukas skisse hos Skissedilla er designet av Carrin.
Jeg har brukt et bilde av sønnen min da han var ca 3 måneder. Han har alltid vært sta, sikkert derfor han snudde seg fra ryggleie til mageleie kun 13 uker... På bildet har han snudd seg, og babygymmen var i veien for han - men det smakte tydeligvis godt så da gjorde det kanskje ikke noe at det sto i veien...
Jeg har sprayet Bazzilen med glimmermist.
Slik ser bidraget mitt ut denne gangen:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra American Craft, Melissa Frances og My Mind`s Eye
- Glimmermist
- Borden er fra QK, har stanset ut stjerner i borden med stjernepunch fra Fiskars
- Halvperler fra Kort&Godt
- "Dots" pyntebånd
- Thickers fra American Craft
- Svertet noen av kantene med distress ink

1 kommentar:

Carrin sa...

Herlig!! Skikkelig søtt bilde!
Tusen takk for at du deltar!