fredag 19. februar 2010

Utfordring # 73 - Til en venn - hos Sukkersøtt

Denne ukens utfordring hos Sukkersøtt er å ha med et dikt eller vers om vennskap, og det skulle ikke være stempeltrykk. Jeg fant noen bittesmå blomster som jeg har brukt på dette kortet, og de har jeg limt på bittebitte små halvperler, var litt av pirke jobb. Synes ikke så godt på bildet, dessverre. Her er bidraget mitt:




Til dette kortet har jeg brukt:

- Brun Bazzil

- Mønsterark fra Chatter Boxinc og Basic Grey

- Pyntebånd

- Blomster punch, sommerfugl punch fra Martha Stewart

- Halvperler fra Kort&Godt

- Stempelmotiv fra Wiff of Joy, malt med distress ink

7 kommentarer:

Unknown sa...

For et nydelig kort i lekre farger (",)
Hilsen fra Karin

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort i lekre farger!
Så flott stempel motiv du har fargelagt:-)

Unknown sa...

Et nydelige kort! Så herlige farger og motivet var kjempesøtt!
Takk for at du deltar hos Sukkersött.

Klem, Carina

Gry-Beate sa...

For et flott kort!

Caroline sa...

så stilig kort du har laget! fint motiv du har brukt :)

Miss StampAlot sa...

heisann.. fant deg via mr. linkey på sukkersøt sin utfordringsblogg, syns dette kortet var kjempefint.. ble jo bare nødt til å følge deg =) gleder meg til å se framover hva du lager =)

fortsatt god helg, klem fra Marielle

Pia sa...

super jerligt kort, kært motiv