torsdag 11. februar 2010

STM Mjøsbonus

Dette er første gang jeg er med på en utfordring hos Scrapping the Music. Denne gangen var det en Mjøsbonus i forbindelse med Mjøstreffet til helgen. Der får ikke jeg vært med denne gangen, men håper det kommer en anledning til å være med en annen gang. Utfordringen blir jeg med på for det da. Kom på at jo, jeg har jo faktisk noen bilder fra Mjøsa...
Bildet er fra tidlig 1990-tallet, før vi fikk barn... Her står jeg sammen med min onkel, og vi skal ta en kveldstur på Mjøsa. Hamar ses i bakgrunnen på bildet.





På denne layouten har jeg brukt:

- Vanilla og mørk blå Bazzil

- Mønsterark fra My Mind`s eye og Sassa fras lass

- Bling fra Prima

- Die Cut fra BoBunny

- Bølgepapp

- Pyntebånd

- Alfabetet er Lemonade fra QK

4 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Hei - og velkommen som deltager hos oss i STM. Så morsomt at du vil være med på utfordringen vår.

Flott LO du har laget, og det tauet og bølgene gir den jo et veldig maritimt og flott preg.
Deilig med en båttur på Mjøsa en fin sommerkveld. :)

Takk for at du deltar.

Guro sa...

Herlig LO, stilige detaljer du har tatt med :-)

Gro aka emrille sa...

Så kult det var med det tauet rundt, og med ordentlig knute og greier:)

Håper vi får se mer til deg:)

Lene sa...

Så flott at du fant oss Ane Lene ;) Endelig fikk du deg blogg også ! Gleder meg til å se alle dine fine kreasjoner!