søndag 7. februar 2010

Scrapp ordet # 1 - Venner

Nok en gang prøver jeg meg på en utfordring fra ScrappeHuset. Temaet var: Venner.
Bildet jeg har brukt er av kattene Toya og Buster. De to var perlevenner, de gjorde absolutt alt sammen, og de var så herlige sammen. På bildet ser det ut som de har en skikkelig slåsskamp, men de bare leker og har det gøy. Jeg synes bildet er fantastisk herlig, det har klart å fange opp kattenes lek...


På denne layouten har jeg blant annet brukt Bazzil, mønsterark fra Rhonna Farrer, Adornit, Melissa Frances og My Mind`s Eye. Bølgekartong. Blomster fra imaginisce og kort&godt, Mulberry roser, Velvet stickers, litt bling, litt glitterlim, litt scrappefloss og punch.

2 kommentarer:

Torill sa...

Så flott LO!!!
Skikkelig hærlig bestevennbilde, og nydelig pyntet!!!
Takk for at du er med på utfordringene våre! Takk takk!
Ha ei fin uke!!

linn kr/sykepleier sa...

Morsomt bilde du har scrappet. Synes det er så festlig å se på katter som koseslåss. Vakkert pyntet med alle blomstene. :D
Takk for at du deltar. :)
GOD HELG! ;D